Szélig Viktor

Van ám még valaki, akinek a személyét eddig nagyon mostohagyerekként kezeltem… magam sem értem, hogyan eshetett ki végig a fókuszomból. Igaz, csak egyszer vacsoráztunk együtt, de ő maga is, igenis aktívan a segítségünkre volt odakint… Ő kísért el például a segélyező hivatalba is…

dr. SZÉLIG Viktorról van szó….

Most, pénteken, amikor úgy megörültem a vele való találkozásnak is, utána kapcsoltam csak, milyen hálátlanul is bántam ezzel a fiúval… pedig bizony ő is a családunkat támogató brainconi team tagja! Ő épp csak azért nem jött be abban az adott, mindent eldöntő órában a kórházba, amikor jóirányt vett a sorsunk, mert… ő maga épp, egy ugyancsak szerencsétlenül járt magyar sebesült családján segített…

Szóval a Ladányi és Vas név mellé kéretik megjegyezni a
S z é l i g Viktor nevet is,
amikor az emberség kérdéskört járjuk…
:*)