Alakul a hangulat is

Hello, Betti és Balázs! Tudom, beszélnünk kellene, hiszen megigértem, hogy mielőbb jelentkezem... de ti láttatok engem minden este, amikor megérkeztem Mátétól... szóval képtelen vagyok telefonálni vagy "skypolni", pedig távol áll tőlem, hogy csak addig fontos valaki, amig a segitségemre van :))))) Nagyon megszerettelek benneteket - túl azon, amilyen nagyon fontos volt a támogatásotok. És szeretem Babszemet is, meg sok mindenki mást - de nem tudok megfelelni ennyi őszinte érdeklődésnek és aggódó várakozásnak...
Eljön majd annak is az ideje, amikor ismét a rég megszokott "csevegő" Sala leszek én is, de most fókuszálok és alszom, fókuszálok és alszom, fókuszálok és alszom...

A mai nap egyenes szép ive a tegnapi elmozdulsának: erről Vera is sokat tudna mesélni... Máté oldott, vidám, mégha baromira türelmetlen is az ottlétének értelmével kapcsolatosan. Megállapodtunk, hogy amig apa is, és én is teljes bizalommal elhisszük, hogy egyetlen napig sem lesz itt, amikor már nem kéne, addig ő is teljes bizalommal lehet bátran ezügyben, akár érti, akár nem, akár egyetért vele, akár nem. Verával is szinte végig laza maradt, és most még estére sem fáradt el, szóval még este 8-kor is rendületlen humorral és pajkossággal társalgott Gézával meg velem.
- jobban tetszik nekem igy ez a fiú! ;))))))))))))) naná! hogy jobban :)))))