Megértem a kérdéseket

Valamit gyorsan tisztázni szeretnék: a nemrég feltett bankszámlaszámot nem az ismeretlen támogatók számára irta bele a moderátor, hanem azoknak a jóbarátoknak, akik napok óta kérdezgetik és várják, hogy megadjuk. Amikor már ott tartunk majd , hogy szükség lesz valamiféle szervezett támogatás felkutatására, azt nyilvánvalóan nem ilyen módon fogjuk megtenni, hanem ebben jártas emberek tanácsait követve, gondolom, valamiféle elkülönitett és jól kontrollálható keretek között. Valaki azt irta sms-ben az előbb, hogy izléstelen egy ilyen tragédia valódiságát megkérdőjelezni. Én megértem a bizalmatlankodó érzéseket, azt gondolom, ismeretlenül én magam is csak olyan támogatásba tudnék partner lenni, amit le tudok előtte ellenőrizni. De valamit tisztáznunk kell: ez a blog nem gyüjtő-akció, ezeket a sorokat több száz aggódó jóbarátnak és a családnak irom, a lehető legpraktikusabb infocsatornát igénybevéve. Az ismeretlenek elől azért nem zárjuk le, mert kezelhetelen számomra ennek a szelektálása, hogy kinek mikor mit irjak. Ez igy a legegyszerűbb és a legkevésbé időigényes - mindenki, aki ismeri Mátét, nagyon örül a napi hireknek.
Az ismeretlenek jókivánságai is sokat jelenthetnek, idővel fel fogom őket olvasni neki.... Azt gondolom egyébként, hogy a biztositónál simán rá lehet kérdezni az eset valódiságára. Mondom, én nem tartom bántónak, de most, hogy felmerült, úgy gondolom, nem ártott tisztázni.