Jól állnak a dolgok :)

Most csak annyit, hogy Máté ma Balázzsal közel háromnegyed órán át vitatta meg a magyar sportágak és sportolók helyzetét :)))) én csak ott kuksoltam a sarokban a székemen, a két férfi meg szépen, nyugodtan elbeszélgetett, mint két régi jó haver... ennél kiválóbb terápiát el nem tudtam volna képzelni Máté számára... márminthogy végre egy pasassal beszélhet és végre valami "értelmes" dologról, a sportról ugyebár és végre magyarul... ráadásul nagy tisztelettel is van eleve Balázs iránt, hiszen mégiscsak egy "húsvér válogatott élsportoló" áll az ágya mellett :) Balázsnak van most egy kisebb sérülése, mondta Máténak, most nem játszhat épp.
Erre Máté elmagyarázta neki :D hogyan tud a leggyorsabban felépülni belőle:
"ITT belül, a fejben dől el - mutatott a homlokára - el kell döntened, hogy talpra akarsz állni és hogy nem adod fel" ... :)))))))))))
ez valami elképesztő jelenet volt... ahogy Máté magyarázza ott, a 11 napos kómából való ébredése után alig tiz nappal... szóval ez a mai nap... ez nagy áttörés volt, megint!

Délután meg valami UEF-át vagy mit nézetett velem... a Marsielle gólnál beszundikáltam, suttyomban... de lebuktam, mert amikor Máté megkérdezte, nézed, anya? hiába dünnyögtem valami aha-félét, megszoritotta a kezem, hogy tudom ám, hogy átversz, de csak pihenj nyugodtan :))))) ... értitek? szóval, hogy én pihenjek :))))

Tényleg ideje lesz már lassan hazamennünk! Jól állnak a dolgok...
;)